vrijdag 5 augustus 2016

Babykaartjes

Ik heb 2 babykaartjes gemaakt.
Voor de kaart met de giraf heb ik van Crealies de Crea-Nest-Lies XXL stans gebruikt en om precies te zijn No. 24 Stitch.
Om de kleinere stukjes cardstock met tekst, gemaakt met de clearstempelset Ocean Babies van Cut-ies, passend te maken, stans ik de tekst uit en schuif het cardstock daarna door naar de andere kant en stans nogmaals uit, zodat aan beide zijden de stikrand zit.
Het designpapier komt uit het Marianne Design papierblok Eline's Babies Pink.
De stukjes met tekst heb ik met foam verhoogd opgeplakt.
Voor dit rompertje het Dutch Doobadoo Polyester stencil Babie Onesie A4 gebruikt. 1x van wit cardstock en 1x van designpapier.
De eendjes zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design.
De grote eend is de Rubber Duck stans en het kleine eendje heb ik afgeknipt van de Rattle (de rammelaar).
Verder heb ik diverse embellishments gebruikt, zoals de veiligheidsspeld, waaraan ik met fun waxed katoen koord een strik heb gemaakt, en onderaan als sluiting 3 parels. Ook de ogen van de eendjes zijn parels.  

Het belooft weer een paar dagen mooi weer te worden, dus genieten maar!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten