donderdag 25 augustus 2016

Little Books

Vandaag laat ik jullie voor webshop AnMa Creatief deze schattige kleine papier mache boekjes zien, die ik heb opgepimt met het prachtige decoupage papier van Craft Consortium.
Hiervoor heb ik de decoupage lijm van Craft Emotions gebruikt en de leuke frames zijn van Scrapberry,s, dit zijn polymer frames en ze zijn zo schattig om op doosjes, tasjes etc... te verwerken.
Gebruikte materialen verder op het grote doosje:

Corner:                Joy Crafts 6002/0552
Takje:                  Joy Crafts 6002/0493
Frame:                 Scrapberry,s  Fairytale set
Embellishments:  filigraan vlinder, die ik wit heb geschilderd
Parels:                 ivoor 6mm

De bloemen zijn van Joy Crafts ,  Crafty cocktail  6004/0005, en deze set bevat dus stempeltjes en bijpassende snijmalletjes.
Ik heb met versamarc de bloemetjes gestempeld op lila parelmoer cardstock en geembossed met embossingpoeder white , daarna heb ik ze wat opgebold.

Deze set kan besteld worden bij Anne Marije, 




Als laatste heb ik wat pareltjes toegevoegd en achter het frame zit een stukje cheesecloth.

Materialen kleine doosje:

Frame:                Scrapberry,s Fairytale set
Rand:                  Marianne Design, ribbonwave CR1370
Varentak:            Marianne Design LR0403
Kleine swirls:       CreaLies duo dies CLDD33
Sleutel:               Dove Craft DCDIE017
Embellishments:  parels  Scrapberry,s
Bloemen:            Sweetheart Blossom Flowers





groetjes van Anneke





1 opmerking:

  1. Deze boekjes zijn echt heel schattig.
    Ze zijn goed gevuld met de mooiste details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen