donderdag 25 oktober 2018

Merry Everything...


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge start iedere 15e van de maand. Het thema is dit keer: Dieren.
Als je meedoet kun je deze superleuke prijs winnen, dit keer deze mooi craftable van Marianne Design, Herald Angel.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Het leuke aan kerst is dat ik ieder jaar nieuwe spulletjes mag kopen van mezelf en nog leuker is om er dan heerlijk mee aan de slag te gaan.

Als basis koos ik dit keer voor het stencil Teardrop, stond al even op mijn verlanglijstje en wat is ie leuk om mee te werken. De basis tekende ik op en knipte ik uit linnenkarton. Langs de randen zie je Toffee Crunch.
Voor de volgende lagen gebruikte ik het mooie DP Holly Jolly, ik ben vooral gevallen voor de kleuren.
De Natuur Ster van MD 'moest' ik hebben, hartstikke mooi vind ik 'm. Ik stanste de ster twee keer om hem wat voller te maken. Ik vulde de ster aan met losse takjes die ook bij de set zitten.
Her en der bracht ik Vintage Photo en Bamboo Leaves aan.
De vogeltjes voelen zich helemaal thuis op de ster. Bij kerst past ook het hertje nog altijd prima, dus die mocht er ook bij. Ik stanste het dier uit kraftpapier. Met de pearl pen de tekening op zijn rug gezet.
Het groen aan de onderkant komt van de set Dennentakken en Hulst. Rechtsboven nog een mooi hoekje en her en der wat sterretjes. Natuurlijk mag een tekst niet ontbreken: deze komt uit de leuke en gevarieerde set Happy Holidays. Ik stempelde met Rich Cocoa.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

  1. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen