zondag 28 oktober 2018

Xmas wishes


Heel mooi vind ik dit stencil Kop Rendier vanCraftEmotions. Moest wel even nadenken wat ik ermee wilde. Dit is het geworden dus!

Ik gebruikte het stencil Stars van Nellie Snellen als basis. Daarna verschillende kleuren inkt gebruikt: aan de buitenrand Rose Bud en Love Letter en in het middenvlak Bamboo Leaves en Pear Tart.
De kop is in de kleur Espresso Truffle.
De tekst in Olive Grove is een gedeelte van de tekst Hugs, Kisses & Xmas wishes en komt uit de set Happy Holidays.
Ik gebruik voor tekststempels vaak de stempelhulp. Heeft inmiddels zijn (ook weer niet zo hoge) prijs dubbel en dwars terugverdiend.
Het geheel plakte ik op een stuk linnenkarton. Het gaatje maakte ik af met een deel uit de stans Versiering Labels & Tags.

Wie weet heb ik je weer wat inspiratie kunnen geven.

Geniet van deze zondag en alvast een mooie week toegewenst!

groetjes, Ellen

1 opmerking:

  1. Mooie tag!
    Hou wel van die kleurtjes.Eens iets anders:)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen