zaterdag 27 juli 2019

Hugs...


Een groter contrast is nauwelijks denkbaar: bij 35-38 graden kerstkaartjes maken! Maar dankzij een koel huis en omdat ik buiten echt niets te zoeken had, heb ik gewoon (onder andere) dit kaartje zitten maken.

Als model koos ik voor het stencil Another Label van DDBD. De basis kortte ik een paar centimeter in en tekende ik op en knipte ik uit linnenkarton.
Ik had zin om weer eens met inkt te werken. Het mask Stars van Nellie Snellen legde ik over de ondergrond van aquarelpapier en vervolgens met Paris DuskSweet PlumLove Letter en Bamboo Leaves de sterren ingekleurd. Ik gebruikte hiervoor daubers.
De digi is van Bugaboo en kleurde ik met derwents. De tekst komt uit de set Happy Holidays van MD. Als laatste nog een stukje koord om de onderste helft, anders was het wat saai.
Bij het op elkaar plakken van de lagen bleek dat het omtrekken van het stencil niet helemaal goed was gegaan, dus ik moest wat herstelwerk verrichten :), nou ja, valt niet echt op, toch?

Inmiddels is het buiten een stuk aangenamer, maar freubelen kan bij alle temperaturen, dus ik heb al weer zin in mijn volgende kaart!

Geniet van je weekend!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten