donderdag 1 augustus 2019

Een bundeltje geluk

Goedemorgen! Vandaag heb ik een geboorte felicitatiekaart voor jullie om te laten zien.


Het gebruikte designpapier komt uit het MD Bloc-Eline's Sweet Dreams. Het lieve plaatje komt van het Butterfly Dreams knipvel. Het fijne vierkante kader, de takjes en vlindertjes zijn allemaal gestanst met stansjes uit 1 set. Dit is de MD Craftable- Doodle Vierkant. Ik heb alles uit Wit linnenkarton gestanst en zo wordt het een mooi geheel. Het is een erg leuke stansset die jullie zeker nog vaker gebruikt zien worden.



De theebloem heb ik gevouwen van Adanim Pomegranate & Rooibos. Hierboven een foto waarop je kunt zien waar ik deze heb uitgestanst uit het zakje. Uiteindelijk zie je dan de rechter bovenhoekjes terug in de bloem. En wat vind ik em gaaf geworden, al zeg ik het zelf, hihi. En hij past perfect op deze kaart. Papieren bloem eronder en m'n favoriete filigraan bloem erop vastgezet met een brad.



Ik heb op deze kaart weer teksten gebruikt uit een set van CarlijnDesign. Deze komen uit de set Hoera. En daarbij heb ik de passende snijmallen gebruikt om deze uit te stansen.Ook de kleine roze gestempelde hartjes over 'een bundeltje geluk' komen uit deze set.


Voor de vorm van de kaart heb ik de Studio Light cutting & embossing stencil-Essentials/Nr. 165 gebruikt, maar deze iets aangepast. Ik denk dat bovenstaande foto goed laat zien hoe ik dit heb gedaan. Zo kun je deze mal ook goed gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
Studio Light cutting & embossing stencil-Essentials/Nr. 165
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PB7055 Eline's Sweet Dreams A5
Marianne Design knipvel-EWK1267 Butterfly Dreams
Marianne Design Craftable-CR1469 Doodle Vierkant
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.73/Cross Stitch
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.41/Dots
CarlijnDesign clearstempelset-Hoera
CarlijnDesign snijmallen-Hoera
Foam-Wit 22x30 cm
Memento Ink Pad-Gray Flannel
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Spun sugar
Parelkernen hartje
filigraan bloem 10-geel koper
brads 4,5 mm geel koper
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Fijne dag!
Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten