donderdag 15 augustus 2019

AnMaCreatief Facebook Challenge #27

Vandaag gaat alweer de 27e challenge in onze AnMaCreatief Facebookgroep van start!

We vinden het heel leuk dat jullie steeds zo enthousiast meedoen met onze Facebook Challenges. Hopelijk hebben wordt deze challenge ook weer een succes.

Het thema voor de augustus challenge is METAAL!


Op mijn voorbeeldkaart heb ik al het gebruikte metaal op de bloem verwerkt. De kaart is 15 x 15 cm. Het designpapier is van Joy! uit de set Lovely Aquarels en de randjes heb ik bewerkt met een paper distresser. Het kader in het midden is gestanst met de MD Craftable- Doodle Vierkant. Erg leuke set waarvan ik ook alle takjes op de kaart heb verwerkt. De bladeren zijn gestanst met Anja`s Bladset.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Delicious Spices Lemon Pie zakjes. Erop een filigraan bloem, waaraan ik de babyvoetjes en de veiligheidsspeld met een jump ringetje heb gehangen. Dat gaat heel handig zo aan deze bloem. Zelf vind ik het erg grappig, omdat de charms vrij kunnen bewegen en leuk bungelen op de kaart.


Opnieuw de teksten gebruikt uit een set van CarlijnDesign. Deze komen uit de set Hoera. En daarbij heb ik de passende snijmallen gebruikt om deze uit te stansen en te verhogen met foam.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Wit craftpapier
Papicolor zuurvrij karton groen
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PK9160 Romantic Dreams A5
Marianne Design Craftable-CR1469 Doodle Vierkant
Marianne Design Creatable-LR0547 Anja`s Bladset
Joy! papierset-6011/0572 Lovely Aquarels A4
Joy! cutting stencil & stamp-6004/0040 Crafty Cocktail/Tickets
Memento Ink Pad-Gray Flannel
mini sweetheart blossom-White
Zilveren brad
filigraan bloem 8-zilver
charm 001 babyvoetjes-zilver
charm 175 veiligheidsspeld-zilver
jump ringetjes zilver
Vivant Crispy Lint-Lime
Foam-Wit 22x30 cm
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue


Er is weer een leuke prijs te winnen met de Facebook-challenge:



Deze Joy! cutting & embossing stencil-6002/0292 Veren 1!
Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

De voorbeeldkaarten van de andere DT-dames komen de komende weken online op het blog.

Fijne dag!
Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten