woensdag 14 augustus 2013

Bloempotkaartje

Hoi allemaal,

een bloempotkaartje staat al een hele tijd op mijn to-do-lijstje en het is me eindelijk gelukt :-) Ik vind het persoonlijk enorm moeilijk om een mooi boeketje bloemen te maken. Dit heeft dus de nodige tijd in beslag genomen vooraleer ik ietwat tevreden was.
De basiskaart is met de silhouette uitgesneden. De randen van de blaadjes heb ik gesponst met peeled paint.


De bloemen zijn gestanst uit de first edition paperpad 'new bloom' en vastgemaakt met splitpennetjes.
Het bloempotje heb ik bestempeld met versamark en nadien verder geaccentueerd met perfect pearls (parelmoer).

Nog enkele detailfoto's van de binnenkant:


De tekst komt uit de stempelset 'Eline's words'.


Vele bloemige groetjes,

Lins xxx

5 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone bloempot kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Ik vind het een zeer geslaagde bloempot kaart! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten zijn dit geworden. Erg leuk hoe je die boeketjes hebt gemaakt.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Je kaart is goed gelukt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je goed gelukt, want ik vind het een mooie
    bloempot geworden ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen