donderdag 22 januari 2015

Lief kaartje

Vandaag heb ik jullie een lief kaartje te laten zien. Toen ik het houten hart zag uit het Twelve Days Of Christmas setje van Dovecraft leek het me leuk om er een lint door te halen. Dat werd dus het uitgangspunt voor deze kaart.



De theebloem is gevouwen van Pickwick fruit welness Pomegranate & Raspberry. Voor het vouwen heb ik de papiertjes uitgestanst met de Sizzix Regal stans. Onder de theebloem een filigraan bloem en erop een metalen greepje. Deze hebben een mooie maat voor een theebloem.



Het greepje is handig vast te zetten door de theebloem. Het ronde oogje heb ik platgemaakt met behulp van een tangetje. Een ringetje erdoor en een mooie hartcharm eraan. Zo leuk om te maken!



Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Champagne
Kraft cardstock
Marianne Design pretty papers bloc-Hello Sweet Baby A5
Marianne Design Creatable-Feet
Joy! cutting & embossing stencil-Tak 1
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Regal (voor de theezakjes)
filigraan bloem 7-geel koper
metalen greepje 4-geel koper 
jump ringetjes geel koper
charm 060 hart-geel koper
Dovecraft wooden elements-Twelve Days Of Christmas
Dovecraft lace ribbon-Cupcake Boutique
ScrapBerry`s Mulberry Paper Flowers-White
mix set papieren roosjes 10 mm-Mixed 2Tone

Fijne dag! Groetjes Adriana

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Ik houd eigenlijk wel van veel kleuren combi's. Blauw en groen vind ik echt tof, maar grijs en roze ook..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en lief kaartje.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Adriana,

    Ik vind je kaartje echt 'lief' geworden! Zoals je weet ben ik dol op roze en de kleurencombi's roze-groen, roze-zwart en roze-grijs vind ik erg mooi.
    Wat een superleuk idee om het metalen greepje zo te verwerken. Heel leuk met die charm eraan! Het houten figuurtje door het lint vind ik helemaal top!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen