zondag 25 januari 2015

weddingcard

dit trouwkaartje heb ik voor AnMaCreatief gemaakt.
de basis is gemaakt van linnen cardstock van CraftEmotions licht groen en champagne.
het mooie dessin papier is van First Edition , Botanical Notes.
het filigraan heart is van Marianne Design en de leuke stempeltjes van de koets en de franse lelie zijn van ScrapBerry,s Versaille/like a king
alle randen zijn beinkt met distressinkt bundled sage en ik heb een randje kant van MD vintage lace stars toegevoegd.
dit zijn de papieren roosjes die ik gebruikt heb:
mix set papieren roosjes 1 cm
roosjes cream
roosjes baby pink /ivory
en verder heb ik nog van ScrapBerry,s adhesie gems ( for wedding ) toegevoegd en een parel vintage hart




groetjes van Anneke


2 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    Wat een mooie en romantische kaart heb je gemaakt! Heel leuk hoe je de roosjes op het filigraan hart hebt verwerkt. Ik vind de ScrapBerry's stempels helemaal super erbij!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen