woensdag 20 juli 2016

Felicitatie


De tijd dat ik alleen maar vierkante en bij hoge uitzondering rechthoekige kaarten maakte is met de stencils van Dutch Doobadoo toch echt nauwelijks meer denkbaar. Bij deze felicitatiekaart heb ik gekozen voor de envelop Art Scallop 3.
Als basis knipte ik het model uit linnenkarton. Alle randen heb ik beïnkt met Distress Ink Old Paper.
Het DP Floral Muse van Dovecraft vind ik mooi passen bij deze envelop. De kaart heb ik met een organza lint samengebonden, aan het lint een geel koperkleurig vlindertje. In de hoek een paar pareltjes van ScrapBerry's.

Op de achterzijde van de envelop heb ik een vlinder van Dovecraft verwerkt.


Na het openen van de envelop zie je een afbeelding uit het blokje Floral van Joy! Ik heb ervoor gekozen de afbeelding op de binnenzijde vast te plakken, je kunt natuurlijk ook een los kaartje in de envelop stoppen. Ik heb een strookje langs de randen afgescheurd en dit met Angel Pink kleur gegeven. De feliciatie komt uit de stans Springtime van Precious Marieke. Tenslotte nog wat houten bloemetjes en vlindertjes verwerkt.

Tot de volgende keer maar weer!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten