maandag 8 september 2014

Canvas

Als voorbeeld voor de challenge van deze maand heb ik een canvas gemaakt. Maar hier hoort nog een tweede canvas bij zoals jullie misschien wel op mijn blog hebben gelezen. Deze twee canvassen heb ik voor mijn dochter Kristel gemaakt en ze hangen nu te pronken op haar kamer.
Het tweede canvas is met een foto van het hondje dat mijn ouders hadden. 
En waar Kristel dol op was.





Omdat het canvas eigenlijk allemaal dezelfde decoratie heeft als het eerste zet ik de producten even voor jullie op een rijtje.

Dutch Mask Art stencil chickenwire 
Joy stans nummer 6002/0156
- meeldraadjes
- roze organza bloemetjes van MD 
- takjes Wild Rose Studio stans  
witte blaadjes zijn van MD nummer LR0162
- de nummers 6003/0029 en 6003/0032 van Joy
filigraan vlinders



En vergeten jullie niet om mee te doen met de challenge deze maand, het thema is dieren, dus daar kunnen we allemaal wel iets moois van maken.

Fijne dag allemaal.
Groetjes Judith

1 opmerking:

  1. Wat een supermooie canvas heb je gemaakt voor je dochter. Schitterend papier en de kelruen zijn ook top.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen