vrijdag 12 september 2014

WIN vrijkaarten voor Crea Weekend Hardenberg Najaar!

26, 27 en 28 september 2014 is het Crea Weekend Najaar in Hardenberg. AnMaCreatief zal ook op deze beurs te vinden zijn....



Wil jij 2 vrijkaarten winnen voor het Crea Weekend in Hardenberg? Laat dan een reactie achter onder dit bericht!

Op maandag 15 september wordt om 20:00 uur de winnaar bekend gemaakt.

Wij geven ook via Facebook 2 vrijkaarten weg... Als je daar ook een reactie achter laat heb je dus meer kans om te winnen.

Anne-Marije

5 opmerkingen:

  1. Gaaf,

    Vrijkaartjes voor het crea weekend in Hardenberg wil ik wel winnen hoor. Ben er de vorige keer geweest met mijn moeder. Gezellig zo'n dagje. en nu maar hopen dat ik win.

    Groetjes,

    Adrienne van Ulsen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om te winnen! Ik maak graag kans. Ik ga gezellig samen met mijn moeder naar de beurs.

    Groetjes van Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me supergaaf om deze kaartjes te winnen en daarom hier ook nog een kansje er voor wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om vrijkaartjes te winnen! Samen met Nelleke....Gezellig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het super leuk vinden om vrijkaartjes te winnen want ik vind de beurs in Hardenberg altijd erg gezellig en ga er elk najaar met mijn dochter na toe.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen