donderdag 4 september 2014

Een verjaardagscadeautje!

Ons buurjongetje is van de week 1 jaar geworden en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij! Echter speelgoed heeft hij ten over aangezien hij de vierde op rij is, HIHI Maar bij een vierde heb je als ouders aanzienlijk minder tijd en schiet met name het inplakken van foto's er snel bij in.


Daarom heb ik een album voor hem gemaakt met mijn silhouette. Een cadeautje voor later.... Het is een mini album wat ik graag wil vullen met foto's van het eerste jaar! De eerste pagina heb ik al ingevuld, daar heb ik de foto's van de geboorte voor gebruikt. Deze had ik al in mijn bezit, dus een mooie begin! De andere foto's moet de buurvrouw eerst zelf even uitzoeken, maar zal ik ook voor haar in het album gaan verwerken ;-)


Er zijn in totaal 6 pagina's met in iedere pagina een insteek-kaartje waar ook weer foto's op kunnen. Dus ruimte genoeg!

Het is een redelijke CAS-variant geworden, maar passend voor deze gelegenheid.
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Designpapier van MD - Hello Sweet Baby
- Alle randen afgewerkt met Distress Inkt - Pumice Stone
- Een stukje blauw twine
- met hieraan een  charm van een auto, aangezien hij zo dol is op auto's ;-)
- Om het album te sluiten heb ik klittenband gebruikt



Het cadeautje werd erg op prijs gesteld! En de kleine vent heeft een verder cadeautje niet gemist want hij had al genoeg om uit te pakken, LOL

Allemaal een hele fijne dag toegewenst, liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi album heb je gemaakt - ik vind dit wel super afgewerkt, helemaal mijn ding. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en wat een ontzettend leuk idee.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw. Wauw!!! Wat heb je dit prachtig gemaakt. Stoere kleurencombi. En heel strak afgewerkt. ToppieJoppie!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen