dinsdag 23 februari 2016

Felicitatie


Onlangs was één van mijn schoonzusjes jarig en ik heb haar deze kaart gestuurd.
Als basis koos ik voor een Shape Art stencil van Dutch Doobadoo. Verschillende maten geknipt uit linnenkarton en het mooie DP Back to Basics - Pretty in Pink van Dovecraft. De leeftijd mocht er dit keer best afknallen en hiervoor gebruikte ik het superhandige stencil Numbers, ook weer van DDBD.

De stempels van Art Impressions vind ik echt geweldig en dit exemplaar - Girlfriends - leek me wel toepasselijk. Ik heb de stempel afgedrukt met Rich Cocoa en vervolgens ingekleurd met derwents, waarbij ik altijd doezelaars gebruik. Nog wat parels en natuurlijk mag de tekst gefeliciteerd, een stans van Nellie Snellen - niet ontbreken.

De verjaardag hebben we inmiddels gevierd onder het genot van!

Geniet van je dag....

groetjes, Ellen

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke verjaardagskaart is het geworden Ellen. Erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen