dinsdag 16 februari 2016

Merci

De basis is het Dutch Doobadoo stencil box Merci en kraftpapier van Joy!crafts. Het gebruikte designpapier is uit de serie Bella Rose van First Edition. Alle randjes zijn met een dauber beïnkt met een Memento Dew Drop (Angel pink).
Als 'sluiting' heb ik een banner van Marianne Design met wat foam tape onderaan verhoogd opgeplakt. De 'bedankt' stans is van Crealies en de jute bloem van Docrafts. Uit eigen voorraad een roze knoopje en lint toegevoegd.
Zo ziet de box er uit als je hem opent. Ter versiering wat pailletten opgeplakt en de cirkels zijn met een Decorette stans van Crealies gemaakt.
Dit is de achterkant van de box. Ook hier weer de Decorette cirkelstans van Crealies gebruikt. Mijn naamstempel heb ik op een stuk designpapier geplakt dat ik aan beide zijden bewerkt heb met de banner van Marianne Design.
Hier even laten zien dat ik een mens van details ben: zelfs de smalle randjes zijn met designpapier beplakt!
En dan nog een close-up van het lieve Gorjuss stempeltje. Gekleurd met copics en daarna uitgestanst met de Crea-Nest-Lies XXL no. 24 van Crealies. Ik vind die stiklijntjes zó mooi. Bovenaan wat plakparels van ScrapBerry's. En last but not least een detail wat ik zelf heel schattig vind: het staartje van het konijn: dit is een heel klein pomponnetje van Nellie Snellen.
xxx Margreet

1 opmerking: