dinsdag 9 februari 2016

Tissuebox

Er zijn zoveel leuke hebbedingetjes bij AnMaCreatief op het ogenblik en dat is natuurlijk moeilijk te weerstaan.
Dit keer heb ik een tissuebox opgepimt. Hij is van hout gemaakt dus heel stevig.
Dit papier is ook nieuw in het assortiment en ben er helemaal verliefd op, zo mooi vind ik het.
Van dit merk Craft And You Design zijn een aantal soorten paperpack te krijgen bij AnMaCreatief en in twee maten. 
Het papier dat ik voor deze tissuebox heb gebruikt is van paperpack My Wedding.


Rond om de box zit Sweet Lace van MD en aan alle vier de zijden zit een lasergesneden hart.


Rond de opening zit ook Sweet Lace van MD en een stans van LR0396 met daarbovenop ornamentjes van polymer


De bloemen zijn Gardenia in de kleur wit en licht roze. Daaronder nog een strik van wit tule van MD.


Fijne dag allemaal.
Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. super mooi ik heb ook nog zo,n box ga hem ook denk eens oppimpen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, zo'n tissuebox zou ik ook wel graag willen hebben :)
    Dan zou ik het een prominent plaatsje geven, zodat ik er vaak naar kan kijken!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen