maandag 30 april 2012

AnMaCreatief challenge 7 - april 2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 april 2012. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de kleuren-challenge bedanken voor het meedoen. Er zijn weer prachtige creaties gemaakt in geweldige kleuren-combinaties. Ook willen wij jullie bedanken voor alle leuke reacties op de kleuren-challenge. Er zijn afgelopen maand weer heel wat nieuwe volgers bijgekomen, zo leuk...


Deze maand hebben we weer een leuke challenge:

Voorjaar

Maak dus een creatie met als thema voorjaar. Dit kunnen bloemen of dieren zijn, maar ook pasen, voorjaarskleuren, enz.
Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...

Anne-Marije Poppen


Lotte de Boer


Helen van der Gaag


Lins Marin
foto 1


foto 2



Deze maand hebben we een heel toepasselijke prijs die je kunt winnen met de challenge:



Me to You 6 x 6 paperpack Spring Chic.


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 april 22:00 uur. Op 1 mei wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is erg benieuwd en hoopt weer op veel deelnemers.

Veel knutselplezier met deze challenge!

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt,ik hou wel van het voorjaar dus ga ook eens in mijn papier duiken om een kaart te maken.

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk uit naar je creatie Kitty :-)

    Fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, verschillende voorbeelden weer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful inspirational projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden dames. En een heel leuke prijs! Mijn 1e kaartje staat erop. Nog 2 te gaan:-)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai, ai 2e kaartje geplaatst, maar vergeten een 2 erachter te zetten:-(
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb inmiddels ook mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke voorbeeldkaarten, ben er zelf nog niet aan toegekomen... maar bij deze alvast een kaart van mijn schoonmoeder (Jannie)...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie DT voobeelden en een heerlijke challenge, wie verlangt er nu niet naar het voorjaar?!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anne-Marije
    Mijn eerste kaartje voor jullie challenge staat er weer bij....het is telkens weer heel erg leuk om mee te doen en bedankt voor de mooie voorbeeldkaartjes
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke uitdaging.
    Ik begreep dat ik hem mocht combineren met een andere challenge, dus dat heb ik met ééntje gedaan.
    Ik heb er een hele vrolijke label van gemaakt, zin in de zomer! zin in de zon.
    Hoop dat jullie hem ook mooi vinden.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anne-Marije,
    mijn 2e kaartje heb ik er zojuist bijgezet.
    Het is een hele leuke challenge.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk om met het voorjaar bezig te zijn!
    Ik hou erg van die vrolijke zacht kleuren.
    Ik heb mijn 2e kaart gepost.

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,

    Voor mij staat het voorjaar altijd in het teken van mijn verjaardag. En niet alleen die van mij maar ook van mijn oma, moeder, nichtjes en vriendin. Vandaar dat ik mijn vrolijke voorjaars verjaardagskaart heb ingestuurd ;-)..

    Gr, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een tweede kaart van mijn schoonmoeder (Jannie) en ikzelf heb helaas nog geen tijd gevonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt dat je mij had laten weten dat ik de link was vergeten. Ik was met vakantie maar ik heb hen nu op mijn blog geplaatst.
    Leuke challenge en ik doe met plezier mee.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er is even iets misgegaan met het plaatsen. Johanna en johanna 1 hebben dezelfde link gekregen. Verwijder johanna maar. De linken johanna 1 en johanna 2 zijn goed.

    groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Johanna
      Ik heb de verkeerde link verwijderd, dus nu klopt het weer...
      Anne-Marije

      Verwijderen
  20. Leuke kaarten staan er allemaal tussen. De mijne nu ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry, ik heb 2 links toegevoegd. 1 naar alleen mijn afbeelding en 1 naar mijn blog. Kun je de verkeerde weghalen? Bedankt en excuses!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Linda
      Ik heb de link naar de afbeelding verwijderd, dus nu staat alleen de link naar je blog bij Mister Linky...
      Anne-Marije

      Verwijderen
  22. hoi,hoi,
    mijn projectje voor deze ronde is ook af.
    jullie hebben ook mooie creaties gemaakt.
    super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo,
    Ik las van deze challenge, en het lijkt mij leuk mee te doen met het vogelhuisje die ik heb gemaakt voor de huwelijkschallenge van Jolande.
    Een vogelhuisje lijkt mij wel passend bij het voorjaar.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jullie hebben al hele mooie voorbeelden gemaakt. Ik wil graag meedoen met deze challenge.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie voorbeeld creaties!!! En wat zou ik het super gaaf vinden om deze prijs te winnen...ben helemaal gek van Forever Friends en Me To You! Dus ook ik heb me kaartje ingezonden om een kansje te wagen!

    Groetjes Suus

    ps. ik heb op mijn blog op dit moment een candy lopen voor het goede doel.....Ook van Me To You.....doen jullie mee?????

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Laat, maar toch nog op tijd.
    'k Ben dus klaar met mijn voorjaarskaartje en heb hem net geplaatst.
    Erg leuk op te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb mijn derde kaart vandaag geplaatst. Ik vind deze challenge ook weer zo leuk. Je kan er zoveel kanten mee uit.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De derde kaart van mijn schoonmoeder (Jannie) staat er op... en van mij twee kaarten, de andere ben ik nog mee bezig, die plaats ik morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. TADA, en nog eentje... helemaal in het thema... ;)

    BeantwoordenVerwijderen