zondag 22 april 2012

Little Sailor met veel TH!

Hallo allemaal,
Ik ben lekker bezig geweest met wat stansen van Tim Holtz.
Persoonlijk vind ik ze echt super mooi!



De stempel is van Magnolia en het papier is van Maja Design.


Ik heb het gekleurd met Derwent
Coloursoft Pencils:
180-290-360-510-530-550-560-
670-710-720







De materialen voor deze kaart zijn:
- Stans van TH Gedget Gears
- Tekst stempel van TH (voor de 'brief')
- Scrappersfloss, op kleur gebracht met de distress ink
- 2 antieke spacers
- 2 kleine splitpennen
- en een bijpassende knoop uit een voordeelset blauw

Ik was lang aan het dubben... Alweer die witte verf?
Maar ik kan het niet helpen,
ik vind het resultaat persoonlijk gewoon heel erg mooi.
Zeker in dit geval,
want de 'golven' lijken net witte schuimkoppen te hebben.
Of ben ik de enige die dat ziet... lol!

Ik wens iedereen een mooie zondag toe!

En hopelijk weer tot snel,
liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Lotte!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, love the colours.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk zeg, dit kaartje. Prachtig papier en mooie combi met het afdrukje.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje, prachtige details, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bij deze kaart die witte verf weer! Echt een supermooie jongenskaart.Alles past zo geweldig goed bij elkaar.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superprachtige creatie weer. Helemaal af hoor. Liefs en tot gauw, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Lotte,

    je kaart is echt supers, niet dubben over die witte verf...dit geeft echt een wow-effect. Knap gedaan!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen