zondag 8 april 2012

Verjaardagskaart!

Zoals iedereen wel heeft kunnen lezen,
is Anne-Marije vrijdag verjaard.
Natuurlijk heb ik ook een kaart voor haar gemaakt
en omdat ze die optijd heeft ontvangen,
kan ik hem ook met jullie delen!



















De stempel is van Magnolia.
Met deze vlinder vond ik erg toepasselijk bij dit vrolijke papier.
Zelf heb ik er dus nog wat meer vlinders aan toegevoegd, lol!



Ik heb het gekleurd met Derwent
Coloursoft Pencils:
110-180-190-320-340-360-450-510
530-550-560







Om die mooie schaduw rond Tilda te creeƫren heb ik het
gekleurd met kleurnummer 360 (cloud blue).
Het 'gras' heb ik gekleurd met kleurnummer 450.

De materialen voor deze kaart zijn:
- papier van Prima Marketing, Sparkling Spring Collection
- de Weathered Clock van Tim Holtz
- On the Edge Die - Butterflight van Tim Holtz
- kleine vlindertjes van MD - Creatables-LR0158
- 3 aqua blauwe parels
- 2 lichtroze cherry blossom
- 3 vintage blauwe roosjes
- wondgaas
- distress ink, Victorian Velvet
- Witte acrylverf van Aleen's

De randen heb ik oud gemaakt met de Distress Tool,
daarna heb ik witte acrylverf er 'nonchalant' overheen gedaan
en vervolgens iets distress ink langs de randen om iets kleur
aan te brengen.
Deze inkt heb ik wel rond het stempelafdrukje gebruikt,
zonder de witte verf.

Ik wens iedereen nog hele fijne paasdagen!
Veel liefs lotte

5 opmerkingen:

  1. Erg gezellige kaart heb je gemaakt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi kaartje geworden!

    groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heel mooi!
    Anne Marije alsnog van harte!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lotte,
    Je hebt echt een supermooi kaartje voor mijn verjaardag gemaakt! Hij staat hier te pronken op de kast... :-)
    Ik vind het heel mooi hoe je de Tim Holtz Butterflight stans hebt gebruikt. Leuk gedaan met die verf erop. De Tilda is superlief en erg mooi gekleurd... De Perfect Pearls op het vlindertje maken het helemaal af.
    Kortom, ik vind het een prachtige kaart en ben er heel blij mee!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen