vrijdag 6 april 2012

AnMaCreatief Nieuwsbrief 27- verjaardagsaanbiedingen

Onderstaande nieuwsbrief heb ik zojuist verstuurd via de webwinkel.

Geachte klant,

Vandaag, 6 april, vier ik mijn 20ste verjaardag! Dat is een feestje waard, daarom zijn er vanaf vandaag een aantal leuke aanbiedingen in de webwinkel.







Ik ben 20 geworden, dus daarom nu 20% korting op alle houten Me to You stempels. De korting is al in de prijs verrekend.

Ook zijn de voordeelsets met roosjes weer verkrijgbaar. Een set van 10 bosjes roosjes voor maar € 6,95!

De aanbieding van de Distress inkt is wegens succes verlengd! Alle Distress inkt is nog steeds € 4,95. Ik heb diverse inktpads in bestelling bij de groothandel staan, maar deze laten nog even op zich wachten. Ik hoop ze volgende week te ontvangen.

De Stampavie actie is natuurlijk ook nog steeds geldig. 2 Stempels voor € 10,00! De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Alle genoemde aanbiedingen zijn geldig tot en met 30 april, zolang de voorraad strekt.

De vierkante enveloppen zijn er weer! Deze enveloppen van 14 x 14 cm zijn verkrijgbaar in 11 mooie kleuren.

De nieuwe maand challenge staat weer online op het AnMaCreatief webshopblog. Deze maand is het thema: voorjaar. U kunt een kaart, doosje, tasje of een andere creatie maken en deze toevoegen aan Mister Linky op het webshopblog.

Dit is de prijs die u deze maand kunt winnen met de challenge:

Me to You paperpack 6 x 6 Spring Chic.


Wij hopen u deze maand in de webwinkel te ontmoeten.


Een fijne dag!

Met vriendelijke groeten,
Anne-Marije Poppen

*****

Bij het ontbijt mag ik mijn cadeautjes uitpakken. De lieve dames van mijn Design Team hebben mij een doos vol cadeautjes gestuurd die ik vandaag ook open mag maken... spannend! Ook krijg ik vandaag allemaal verjaardagsvisite, dus het wordt vast een hele leuke dag. ;-)

*****

9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke en gezellige dag van.

    Leuke aanbiedingen heb je weer hoor!

    Groet Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige en zonnige dag hebt met veel taart en cadeautjes. Geniet ervan

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne-Marije,
    Van harte gefeliciteerde met je 20e verjaardag! Wat leuk om een doos cadeutjes te krijgen van kreatieve dames. Die zat vast vol moois! een hele gezellige dag toegewenst.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne-Marije, van harte met je verjaardag.

    groeten Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HIEP HIEP HOERA! Hoop dat je tot nu toe al een fijne dag hebt gehad en geniet van je kadootjes.
    We horen het wel. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je verjaardan, Anne-Marije.
    een hele fijne en een gezellige dag toegewenst.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd! je hebt vast een hele leuk dag gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anne-Marije, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen