donderdag 4 februari 2016

Gastdesigner bij Noor!Design

Super leuk nieuws wat ik natuurlijk ook graag met jullie wil delen, is dat ik gevraagd ben om gastdesigner bij Noor!Design te zijn.
Gistermiddag is dit bericht op de site gezet.
Super leuk toch?


Helemaal in de zevende hemel was ik toen de vraag kwam of ik niet eens een keer gastdesigner bij Noor!Design zou willen zijn. En zeg nou zelf, zouden jullie je dit een tweede keer laten zeggen, nou ik dus niet.
Vandaar dat ik vandaag mezelf aan jullie  mag voorstellen.


Mijn naam is Judith Tijsen, ben 43 jaar en woon in Den Oever een klein plaatjes pal naast de afsluitdijk.
Ik woon hier met mijn man en onze 10-jarige dochter.
Al heel veel jaren ben ik bezig met kaarten maken. Het is begonnen met het 3D kaarten in combinatie met borduren. 
Waar ik mij nu mee bezig houdt zijn vintage creaties in allerlei soorten en maten.
Sinds oktober 2012 zit ik in het DT bij AnMaCreatief, waar ik het ontzettend naar mijn zin heb.
Ik hoop dat ik jullie hier en daar aan wat inspiratie kan helpen tijdens mijn gastdesignerschap

Wat ik jullie graag als eerste wil laten zien is een echte vintage creatie.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende Dutch Shape Art stencils van Dutch Doobadoo.
De onderste is Rectangle en de bovenste Romantic.


Het papier komt van twee verschillende paperpacks maar ze zijn voor elkaar gemaakt want het mooie zachte roze kleurtje past perfect bij elkaar. De onderste in de Rectangle vorm is van paperpack 6011/0305 en in de Romantic vorm van paperpack 6011/0401. De vlinders van stans 6002/0390 zijn van hetzelfde vel papier gestanst als de Rectangle. De randen van dit vel worden steeds donkerder, dus dat steekt weer erg mooi af.




Onder het schattige plaatje zit blauwe stans 6002/0304. Deze heb ik eerst gestanst uit een vel van 6011/0401, daarna omgetrokken op een stuk linnenkarton en deze vervolgens uitgeknipt. Dat vind ik altijd zo'n mooi afstekend effect geven. Aan de zijkanten van het plaatje stans 6002/0149 doormidden geknipt. Aan de bovenkant en aan de twee zijkanten stans 6002/0148.


En dan het gene dat bijna nooit op een creatie van mij mag ontbreken dat zijn de bloemen.
Deze bloemen heb ik gemaakt met stans 6002/0160.



Bij de bloemen nog een aantal takjes, gemaakt met 6003/0061.


Dank jullie wel voor het meekijken en tot de volgende keer.

Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

2 opmerkingen: