donderdag 25 februari 2016

Gorjuss is Gorgeous!

Vandaag is het 25 february en weer tijd voor mij om een creatie te laten zien voor AnMa Creatief.
Dit keer ben ik op de inkleurtoer gegaan ha,ha en dat werkt zo relaxend!
Ik vind de leuke mini stempeltjes van Gorjuss zo leuk en heb er daarom een aantal aangeschaft.
Anne Marije heeft ze bijna allemaal te koop , dus tijd om even een kijkje te nemen, en ze zijn ook leuk geprijst!
Dit is 'You brought me love ', alleen heb ik het eekhoorntje weggelaten omdat ik dit teveel herfstsfeer vond geven.
Ik heb hem afgedrukt met memento inkt tuxedo black en ingekleurd met de Spectrum Noir markers.
De basis van deze kaart is gemaakt van zwart linnen cardstock en blauw en het mooie dessinpapier is van Scrapberry,s waarvan er diverse ook in de webshop te koop zijn.
De swirl en rechthoek heb ik uit Kraftcardstock gestanst
Verder heb ik gebruikt:
Stansen:    Crea-Nest-Lies: XXL
                  Marianne Design  rand: borderset wave
                  Sizzix: swirl
                  Crea Lies tekst gefeliciteerd
De mooie bloem is ook van Scrapberry,s en ik heb alles met 3d kit opgeplakt
Als laatste heb ik nog 2 adhesive gems opgeplakt.


groetjes van Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten