vrijdag 19 februari 2016

Opkikker

 
De Dutch Card Art Mug van Dutch Doobadoo leent zich uitstekend om een opkikkertje te sturen naar een zieke. Ik heb hem op wit linnenkarton met potlood nagetekend en toen uitgeknipt. Daarna alle randjes beïnkt met Iced Spruce distress inkt.
Het designpapier van de lijn Neroli van First Edition gebruikt als bekleding. Alle designpapiertjes zijn eerst bewerkt met de paper distresser.
Hier een foto van de mok gevuld met wat drinkbouillon.
 
De tekst heb ik uitgesneden met de CLNestXXL 33 van Crealies. De randjes bewerkt met Barn Door distress inkt. Daarna het geheel op een kanten doilie van Dovecraft geplakt.
Het oor vraagt ook wat, dus maar wat roosjes samengebonden en opgeplakt.
De pleister van Joy!crafts komt altijd van pas bij een zieke aangelegenheid. De hartjes 2x uitgestanst. Op de bloem zie je een mooie parelbloem als hart.
Als je wat meer over de stempel wilt weten, moet je even op mijn blog komen kijken. Hij is in ieder geval uitgestanst met Crealies stans CLNest 24XXL, beínkt met Barn Door en ik heb er wat frantage overheengestrooid en dit met de heattool verwarmd. Onder de stempel en aan de doilie heb ik verbandgaas gebruikt.
Ik wens iedereen een fijn weekend!
xxx Margreet

1 opmerking: