zondag 28 februari 2016

Thank You

Hallo allemaal,

Naast dat ik natuurlijk al weer wat jaartje mee draai met het team van AnMaCreatief, mag ik mij vanaf vandaag ook teamlid noemen bij Noor!Design. Dit kaartje is mijn eerste post.

Een kaartje met wat bontere kleuren dan ik normaal gebruik maar toch volgens mij een goede combi. Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van Dutch Doobadoo Shape Art Stencil Cirkels.
Hier heb ik een dubbele kaart van gemaakt en de voorkant naar buiten om gevouwen. En op deze helft weer een kleinere cirkel geplakt. Het DP dat ik heb gebruikt is van 6001/0704 Paperbloc Baby.


De randen van de cirkels heb ik ieder voor de helft met blauwe hoek stans 6002/0148 aan de achterkant beplakt.

 6002/0148 Blauw Hoek


En wat vinden jullie van mijn vlinders. Deze heb ik op paars linnen karton gestempeld en vervolgens de randen met paarse inkt bewerkt. Heel eenvoudig met een mooi resultaat. Deze vlinders komen, net als de tekststempel uit stempelset 6410/0308 Sayings.



De bloemen zijn allemaal gemaakt met de Floral Flourishes stansen. De paarse rozen zijn gemaakt met 6002/0156 en de blauw/witte bloemen met 6002/0157.


De paarse swirltakjes zijn van 6003/0014. Er zijn twee verschillende witte blaadjes. 
Een van 6002/0453, Berry Sweet stans en de andere is stans 6002/0331.

6002/0453 Berry Sweet Strawberry  



Gezellig dat jullie weer mee hebben gekeken. Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

6 opmerkingen:

  1. Super mooi !
    En congrats DT lid !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je benoeming bij Noor. Het is een ware bloemenzee die kaart van jou, mooi hoor. En die vlinders zijn ook prachtig!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je benoeming bij Noor. Het is een ware bloemenzee die kaart van jou, mooi hoor. En die vlinders zijn ook prachtig!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en wat een primeur met zo'n schitterende kaart!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen