maandag 23 mei 2016

A birdie told me

Ik had nog steeds de Dutch Card Art Pop up card oval van Dutch Doobadoo liggen en ben daar eens mee aan de slag gegaan.
Ik heb eerst de ovaal nagetekend op Kraft papier, ben toen aan het rillen en snijden gegaan. Daarna met het Wood Texture Paper Bloc van Joy! het geheel bekleed na eerst alle randjes met vintage photo distress inkt van Tim Holz beïnkt te hebben.
Aan allebei de kanten heb ik het hekje van Joy! geplakt en dáárvoor 2 stukjes gras van Marianne Design geplakt. Rechts heb ik er wat bloemetjes tussen gezet.
Op het staande stuk een vogel en kooi van Joy! geplaatst.
Boven de deur van Marianne Design een heleboel klimop geplakt. De deur heb ik eerst uitgestanst, toen geëmbost en daarna het papier in de stans laten zitten en behandeld met aged mahogany distress inkt. Ditzelfde met de klimop gedaan, maar hiervoor peeled paint gebruikt. Er een vlinder bijgeplakt, die wat parels als lijfje heeft.
.
En dan nog het onderste gedeelte. Rechts zie je de garden spulletjes van een Collectables van Marianne Design. Uit wit cardstock en kraft gestanst en op elkaar geplakt.
De burlap blooms van Papermania/Docrafts heb ik als een soort van tegels neergelegd.
Verder wat kleine bloempjes. Sommige heb ik een hart gegeven, gemaakt met een Perlen Pen en andere een hart van kleine rhinestones.
Al met al een leuk geheel om op te bouwen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en misschien wat inspiratie hebben gekregen.
Fijne maandag!
xxx Margreet

2 opmerkingen: