zaterdag 14 mei 2016

Omdat Jij Gewoon Bijzonder Bent

Hallo daar iedereen,

De nieuwe blauwe cutting en embossing mal 6002/0537 is natuurlijk heel geschikt om onder een leuk plaatje te gebruiken.
Maar wat je ook kunt doen is hem als randmal gebruiken helemaal rondom je kaart, zoals ik bij deze vintagekaart heb gedaan.


En als je een plaatje of een foto gebruikt kun je daar de mal ook weer onder gebruiken, zo wordt het een mooi geheel.


Alle bloemen komen van Vintage Flourishes bloemen stans 6003/0066, leuk om deze dan in verschillende kleurtjes te maken.


En deze kleurtjes gaan ook weer heel goed samen met het Budding Spring papier, 6011/0314.


Het sierlijke kleine stansje van 6002/0537 staat prachtig onder de button stempels 6410/0005.


Op iedere hoek van het plaatje heb ik het strikje gedaan van lavender stans 6002/0541.


Tussen de bloemen door zitten nog wat groene takjes van 6003/0032.



De vlinders (6002/0553) zijn ook nieuwe. 
Ik heb deze eerst uit groen karton gestanst en daarna een keer uit wit karton en deze met een stempel bewerkt. Vervolgens heb ik het kleine gedeelte uitgeknipt en op de groene vlinder geplakt.

Ik hoop dat er weer genoeg inspiratie tussen zit voor jullie.

Liefs Judith 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig geheel Judith! Wat een mooie bloemen heb je gemaakt, heel fraai! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is het, leuk inderdaad om de mal rondom te gebruiken.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen