donderdag 26 mei 2016

Door with flowerpots

Vandaag een kaart met de Door With Flowerpots stempel van Nellie Snellen.


Ik heb deze rechtstreeks op het groene linnenkarton gestempeld met Gray Flannel. Hiervoor heb ik wel de gladdere achterkant van het karton gebruikt. De basiskaart is ook van dit zelfde karton.


De stempel heb ik gekleurd met Distress inkt: Rusty HingeChipped Sapphire, Pumice Stone en Peeled Paint. En hoewel het dus geen aquarelpapier is, vind ik het resultaat toch erg leuk.


De theebloem is gemaakt van Pickwick Mango theezakjes. Deze zijn uitgestanst en daarna eenvoudig gevouwen. Erop een mooie vierkante filigraan en een koperen brad erdoor.  De mooie kleine filigraan blaadjes erachter zijn nu ook verkrijgbaar in de webwinkel.  Ik heb ze net achter de theebloem vastgezet met een mini brad.  Zo zitten ze goed vast, maar er zit nog wel leuk wat beweging op de kaart.


Wat heb ik gebruikt:
Nellie Snellen clearstempel-IFS001 Door With Flowerpots
Memento Ink Pad-Gray Flannel
Tim Holtz Distress Ink
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Grasgroen
ColorCore cardstock
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
Joy! ribbel karton-8089/0213 small A5
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0263
Joy! cutting stencil-6003/0027 Tak Bladeren Dik
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
filigraan blad 4-geel koper
Nellie Snellen Floral Brads-White
filigraan vierkant 5-geel koper
brads 8 mm geel koper
Mesh wired 50 mm blauw
Extra Sticky Tape-6 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten