donderdag 12 mei 2016

Baby meisje

Ik heb een kaart gemaakt met het rompertje stencil van Dutch Doobadoo. Eerst nagetekend van wit cardstock en daarna met het roze Eline's babies papier van Marianne Design beplakt. Alle randjes heb ik beïnkt met Spun Sugar distress inkt van Tim Holtz.
Voor de roosjes heb ik de Roll up roses van Joy! gebruikt met wat lieve kleine bloemetjes er omheen.
De roosjes heb ik omgerold met behulp van het Joy! 3D pincet. Dit is een contrapincet dat gesloten is totdat er in geknepen wordt. Het werkt dus net andersom dan een gewoon pincet. Het papier blijft tijdens gebruik tussen het pincet geklemd. Superhandig!
Ook de blaadjes van de roos heb ik omgevouwen met dit pincet.
De bovenkant en mouwtjes van het rompertje heb ik met een kantje afgezet. Hier zie je de rammelaar van Marianne Design (Creatables LR0307) en een veiligheidsspeld, waaromheen scrappers' floss zit.

 Het schattige hertje is gemaakt met Collectables COL1401 van Marianne Design.
 Hier nog eenzelfde roosje als bovenaan het rompertje.
De parels zijn van Scrapberry's.
Hebben jullie er erg in om mee te doen met de baby challenge?
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten