maandag 6 februari 2012

Cowboys en indianen



Hoi iedereen,

ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie leuke reacties op de DT-kaarten en de afteldagen naar de eerste verjaardag van de webshop. 't Is voor ons heel fijn te lezen dat jullie zo enthousiast zijn.

Vandaag wil ik jullie graag mijn eerste telescoopkaart laten zien. Zoals je kan zien, heb ik al mijn cirkelstanzen boven gehaald om deze kaart te maken. Het zijn dan ook een heleboel cirkeltjes op elkaar maar het resultaat vind ik persoonlijk wel goed gelukt.

Op het kleinste cirkeltje heb ik met een rond tekststempeltje gewerkt met daarin een beschilderde houten knop. Ik weet niet of je de ganse collectie beschilderde houten knopen al gezien hebt in de webshop maar ze zijn stuk voor stuk prachtig!

Alle cirkels zijn verbonden met eyelets die bij de kleuren van de kaart passen. Dit is het resultaat als je de eerste cirkel naar boven schuift.
Ik heb voor een ronde tekst gekozen omdat deze leesbaar blijft ongeacht hoe je het kaartje draait. Voor de versiering ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste Young rebels.


Een detailfoto van het indiaantje.


Deze 'Indian warrior' is mijn lievelingetje uit de Young rebels reeks van Nellie Snellen. Ik heb hem samen met zijn 'Sweet cowgirl' ingekleurd met prisma potloden.

Dit is het resultaat als de kaart volledig open is. Het touwtje zorgt ervoor dat je de kaart kan ophangen.


Nog een detailfoto van deze 'Sweet cowgirl'.


Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze kaart en dit modelletje vinden.

Veel liefs en super bedankt voor al jullie fijne reacties!

Lins xxx

8 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ontzettend leuk! Erg leuke stempels en de vorm is geweldig. Super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, wat een leuk idee zeg! En ook zulke leuke frisse kleurtjes...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan zeg. En deze stempels zijn inderdaad erg leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieverd, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Superleuk modelletje en prachtig gekleurd. Een toppertje. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ik ervan vind? Superleuk! Prachtige kleuren bij het thema en zo leuk uitgewerkt! Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend modelletje.
    wauw wat een idee!! en die eenheid...geweldig.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lins.

    een leuk idee,ik ga hem zeker eens maken je hebthem mooi gekleurd.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat is die super geworden!!!
    Ik vind hem echt geweldig, die stempels, het modelletje, en die kleuren zijn er super bij.
    Heel geweldig gedaan!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen