donderdag 16 februari 2012

nieuw binnen!

Goedenavond,

Allereerst hartelijk welkom aan alle nieuwe volgers. Het is zo leuk dat er steeds meer volgers bij komen.... Ook vind ik het heel leuk dat er zoveel gereageerd wordt op alle berichten.

Deze week zijn er weer een aantal leuke nieuwe artikelen toegevoegd in de webwinkel:

meerdere stempels van Don&Daisy



Diverse artikelen van Marianne Design



Joy! stansjes




Mica
Deze transparante sheets zijn handig om te gebruiken als venster in een doosje of tasje. Ook voor het maken van een schudkaart zijn deze sheets ideaal.



Me to You ink pads:



Deze ink pads zijn verkrijgbaar in lichtgrijs en donkergrijs. Deze inkt is precies de goede kleur voor het stempelen van de Me to You beertjes.

Design Team Member Lins heeft de inkt alvast getest. Het kaartje volgt nog, maar het prachtig gekleurde afdrukje, Cuddles, kunnen jullie hieronder bewonderen. Dit lieve beertje is gestempeld met de donkergrijze inkt en is gekleurd met Copics. De inkt is ook te gebruiken als je met Derwent Coloursoft potloden kleurt.



Alle dames van het Design Team gaan met deze inkt aan de slag. Jullie kunnen binnenkort dus wat voorbeeldkaartjes verwachten...

Komen jullie ook even kijken in de webwinkel?

Anne-Marije Poppen

3 opmerkingen:

  1. Mooie spullen weer! Kan de inkt ook met Distress Ink op aquarelpapier???
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de inkt al in huis dus dat zal ik eens voor je uitproberen! Dat laat ik dan zo snel mogelijk weten.

      Liefs Lotte

      Verwijderen
  2. De inkt is een dye ink, dus ook geschikt voor het kleuren met distress ink. Ook op aquarel papier geeft de stempelinkt goede resultaten.

    Hopelijk is de vraag zo voldoende beantwoord!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen