vrijdag 10 februari 2012

Nog 1 dag...

Morgen is het dan eindelijk zover... Morgen vieren wij het 1-jarig bestaan van AnMaCreatief!



Gisteren zijn we druk bezig geweest om de FEEST sets af te maken. De roosjes zijn ook binnen gekomen, dus alles is compleet... :-)

Ook hebben we weer een aantal nieuwe producten toegevoegd.

dew drops in 3 kleuren



4 antieke charms



en 11 prachtige filigraan ornamenten. In totaal staan er nu 44 verschillende ornamenten in de webwinkel! Onderstaande vlinder is ook 1 van de nieuwe ornamenten. Persoonlijk vind ik deze erg mooi... Het is weer eens heel wat anders.



Klik hier om naar alle nieuwe producten te gaan.

Vandaag verwacht ik nog een nieuwe zending van de groothandel met o.a. Marianne Design creatabels en craftables en nog wat andere leuke spullen. Deze artikelen komen vanavond nog in de webwinkel.

Ik kan bijna niet meer wachten tot morgen... Houden jullie de tijd goed in de gaten? Vanaf 00:01 uur op 11 februari kunnen jullie al bestellen met 11% korting! Verdere informatie volgt nog in de AnMaCreatief nieuwsbrief en op dit blog.

Ik hoop jullie morgen te ontmoeten in de webwinkel op de AnMaCreatief feestdag!

Groetjes van Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Ik hoop voor jou dat het storm gaat lopen! Helaas heb ik een supervolle dag. Ik hoop dat ik tijd kan maken...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vlinder is echt geweldig!!!
    Nu geen dagen maar uren aftellen hé?!
    Ik tel met je mee!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen