vrijdag 10 februari 2012

Stampavie - Little rascals

Nog een nachtje slapen en dan is het echt feest!

Onderstaand kaartje heb ik ook gemaakt voor een feestje, maar dan voor mijn vader die onlangs 70 is geworden.


 Een tekstfreebie van TLC in een bijpassend kadertje geplaatst en verhoogd opgeplakt.
De bloem en vlinder zijn stansen van Joy. Het DP achter de afbeelding en de geborduurde cijfers is van Docrafts V&A; dit is erg mooi papier en heeft een soort linnenstructuur. Waar de brads vandaan komen weet ik helaas zelf ook niet meer. Ik heb de cijfers in ieder geval geborduurd met Mettler garen, kleur 9978.

De okergele papieren bloem komt van boekenvoordeel en daarop zit een turquoise-wit roosje
 De stempel die ik heb gebruikt is van Stampavie en heet Little Rascals; ik heb weer gekleurd met copics en op mijn eigen blog kun je terugvinden welke kleuren ik heb gebruikt.

Op de achterkant heb ik een klein envelopje gemaakt; het randje is afgewerkt met een Martha Stewart Doily Lace randpons.
In het envelopje heb ik een tag gedaan die ik heb gekregen van mijn teammaatje en vriendin Lotte; een sticker erop en een lintje erdoor (iets te hard aangetrokken.....) en mijn vader was zeer in zijn nopjes met deze kaart.

Tot morgen, want dan heeft Anne-Marije allemaal leuk nieuws voor jullie en vergeet niet de 11% korting in de webshop voor iedere klant die morgen 11 februari bestelt.

Groetjes
Helen

6 opmerkingen:

  1. Leuke uitvoering. Mooi gedaan en een leuk idee voor het verwerken van een getal op de kaart!
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit schitterend gemaakt!!
    prachtig van ontwerp en creativiteit. super!!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart!
    Die stempel is ook zo leuk!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje Helen, dat tekstje is zo mooi gevonden. Heel mooi drieluik heb je ervan gemaakt! Super gedaan meid.

    Dikke zoen,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gemaakt voor je vader.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen