woensdag 8 februari 2012

Jane Skating

Hallo allemaal,
Wat is het toch heerlijk weer zo!
En daar heb ik een toepasselijke kaart bij geknutseld...
















De stempel is van Stampavie - Jane Skating.
Wat een prachtige stempel, nietwaar?


Ik heb het gekleurd met Derwent
Coloursoft Pencils:
180-380-390-510-530-550-560









De materialen voor deze kaart zijn:
- stempel van stampavie - Jane Skating
- papier van Adornit - winter collection
- kraft gift tag
- parels (aquablauw)
- charm sneeuwvlok (antiek)
- kant
- Doily van Cherry Lynn
- Nestabilities, Doohickeys en Creatables
- grote brad

De bloem heb ik zelf gemaakt met een Creatable van MD; LR0196.
Deze heb ik uitgestanst op wit papier net als de ijssteren.
Beiden heb ik op kleur gebracht met Distress ink, Vintage Foto,
waar ik perfect pearls aan heb toegevoegd.

Helaas is het op de foto niet goed te zien, maar ik heb flock
gebruikt op het ijs, dit zorgt voor een heel zacht donslaagje.
En op de oorbeschermers heb ik gebruik gemaakt van Stickles,
Rock Candy, door deze te verhitten zorgt het
voor een heel mooi suikerlaagje.
Dit kan je over iedere kleur doen want het word transparant.
Dus ook over een gedeelte wat je al hebt ingekleurd.

Alle randen heb ik bewerkt met Distress ink, Vintage Foto.

Liefs Lotte

9 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje.
    heel mooi is die kleurencombi.
    leuke afbeelding gebruikt.
    mooi gedaan.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief en prachtig kaartje, mooie kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Ik heb de LR0196 ook aangeschaft, heb 'm nog niet gebruikt. Leuk om te zien hoe het in het eggie wordt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan en zoals de anderen ook al zeiden wat een schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd, wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt in prachtige kleurtjes. Michelle zou zo model hebben kunnen staan, want die zag er in het weekend ongeveer zo uit. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lotte,

    wat een mooie kaart! De stempel is inderdaad een schatje!

    Groeten,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Ik vind die kleuren ook zo mooi!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Prachtige kleuren en zo'n schattig stempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lotte,

    wat een schat! Dit schaatstertje is zeer toepasselijk, zeker met de Elfstedentocht in gedachte. Knappe kleurkeuze en je zelfgemaakte bloem is zo mooi.

    Groetjes en liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen