zaterdag 23 november 2013

Kaart voor Lotte

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen was Lotte gisteren jarig! Natuurlijk wilde ik haar een verjaardagskaart sturen. 


Het is een echte theezakjes kaart geworden, want ik weet intussen wel dat Lotte daar fan van is... Ik ben begonnen met een restje DP "Flower Power" van Marianne Design. Dat heeft meteen de maat van de kaart bepaald. Het DP met de vogelkooitjes is uit het First Edition paperpad "Noir et Chic".


Dit keer zelfs twee theebloemen. De grootste is van Pickwick meloen en de kleine van Pickwick fruit Twister delightful mango & pear. Onder de theebloemen een mooie papieren bloem van Dovecraft  'Tea party' en deze bewerkt met Distress Ink  Brushed Corduroy. Op de bloemen zo'n mooi filigraan bloemetje vastgezet met een mini brad. Die gave vogel charm onder de bloemen is 1 van de allernieuwste! Zo leuk.


Wat heb ik gebruikt:
Kraft papier voor de basiskaart
Papicolor original no 24
DP "Flower Power" van  Marianne Design
Distress Ink  Brushed Corduroy

Geniet van het weekend!
Groetjes Adriana

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en ik herkende ook de liftchallenge sketch erin. Mooi is die geworden met die theezakjesbloemen!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww prachtige kaart, heel mooi die bloemen van theezakjes. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je voor onze Lotte gemaakt. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen