dinsdag 19 november 2013

Merry Christmas


Wat regent het op het ogenblik weer kerstkaarten, we zijn met z'n alleen weer goed bezig. Dus dan doen we er toch gewoon nog één bij. 





De mooie rand is gemaakt met stans nummer 6002-0260 en dus ook weer gedaan met 3 verschillende kleuren waaronder spiegelkarton in het goud. Het hoekje erover heen is gemaakt met Creatables LR0285.




De ijskristallen heb ik gemaakt met alle 3 de maten. De grote ijskristal is gemaakt met nummer 6002-2020 met een resin flower daisy gebroken wit er boven op en de kleinere met nummer 6002-2018 en 6002-2019. Met daarboven op 2 maal resin rose gebroken wit. 






Op de linkerbovenhoek van de foto heb ik nog eens één van de 3 stansjes gebruikt van Creatables LR0285. Deze heb ik bewerkt met groene chalk toen het papier nog in het stansje zat. Onder de ijskristallen zitten de takjes van Joy nummer 6002-0263.




Om de kaart helemaal tot een echte kerstkaart te maken heb ik de tekst Merry Christmas met watermarkink gestempeld deze met Papermania embossingpoeder-Seafoam White bestrooid. Het restant van de poeder verwijderd en daarna met een heattool warm gemaakt zodat het als het waren een dik laagje wordt.





Zo dat was het weer wat deze kerstkaart betreft, ik denk niet dat dit de laatste is geweest maar ja het is tenslotte ook nog geen kerst geweest dus we gaan gewoon nog even door.

Fijne dag.
Groetjes Judith





2 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje. De gouden details zijn heel subtiel aanwezig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen