zondag 24 november 2013

Verjaardagskaartje voor Lotte


Dit is een kaartje die ik al een tijdje geleden gemaakt heb. Maar nu kan ik hem eindelijk aan jullie laten zien want hij heeft zijn nieuwe eigenaresse gevonden in de vorm van mijn lieve DT-maatje Lotte. 




Het is een kaartje met eigenlijk maar 2 kleuren, wit en crème. Zelf vind ik dit prachtig bij elkaar ik hoop dat jullie dat ook vinden. Lotte was er in ieder geval erg blij mee.

Het model van de kaart is een opgevouwen A4-tje. De randen zijn bewerkt met een zig-zag steek en een rechte steek. 




Wat is het een schat van een plaatje hè, deze heb ik op internet gevonden. De grote ovale stans onder het plaatje is van de LR0240. Op twee hoeken zitten beige parelkernen in de maat 1,3 cm. En helemaal links bovenin een witte filigraan hoek. En onder de filigraanhoek zit een stempel van Papermania, All Aboard/Postmark. Deze heb ik eerst gestempeld met versamark watermark inkt en deze met Seafoam White embossingpoeder bestrooit en daarna met de heattool bewerkt.




Deze harten heb ik gemaakt met Creatabele LR0159. Ik heb de meest dichte stans gebruikt. Deze twee maal gestanst van scrappapier en daarna nog uit cardstock de omtrek genomen. De scrappapieren hartjes zijn ook bewerkt met Seafoam White embossingpoeder. Vervolgens over het midden heen gestikt en daarna de losse zijde omhoog gevouwen. Om het geheel af te maken nog twee strikjes in het wit met twee pareltjes er bovenop.





De rozen zijn gemaakt met Creatable nummer LR0162, English Rose. De takjes daaronder zijn van de LR116 en nog wat cruise beige kreukellint. Dan hebben we nog de houten vlinder, deze is geverfd met witte Crackle paint.




Fijne zondag allemaal,
groetjes Judith

4 opmerkingen:

  1. Vindt het een prachtige kaart! zo lief..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart is het geworden met hele mooie details, leuk idee ook het hartje en dan in het midden door stikken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje met heel mooie details groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een echte Judith-bjoetie weer. Daar zal Lotte zeker blij mee zijn geweest. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen