woensdag 27 november 2013

weer even vlinders!

Waarschijnlijk zijn de meesten van ons nog lekker druk met de kerstkaarten. En ik zou dat eigenlijk ook moeten zijn.... Maar aangezien dit niet mijn favoriet is, heb ik een hele goede reden gevonden om deze kaart te maken!


Ik heb namelijk van mijn dochtertjes deze super lieve stempel voor mijn verjaardag gekregen, ja, dan moet je daar natuurlijk eerst een kaart van maken, LOL Ik heb haar gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Inkt.


Er zijn heel veel mooie vlinderstansen, maar deze van TH blijven toch wel mijn favoriet. Ik heb de border aan de bovenkant en zijkant gebruikt en nog de losse vlinder rechts. Lekker zomers hé ;-) Maar word altijd wel gewaardeerd toch? HIHI Op de borders heb ik witte kleine pareltjes geplakt. En op de losse vlinder heb ik een roosje geplakt.


Het papier is van Maja Design, gecombineerd met kraft. Ik heb alle randen bewerkt met  Distress Ink - Walnut Stain. Ook heb ik hier en daar frantage gebruikt. Hier gebruik ik Distress Embossing Ink voor. Persoonlijk vind ik dit erg prettig werken. Rond het afdrukje heb ik ook een parelsnoer geplakt. En daar achter heb ik ribbelkarton en verbandgaas gedaan. Rechts heb ik nog twee lila kleurige parelkernen geplakt. en natuurlijk mocht het kreukellint niet ontbreken!


Fijne dag nog toegewenst! Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Lotte!!! Ik vind deze Tilda wel zooooooooo leuk. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Leuk kleurencombinatie en mooi papier :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd, wat een mooi kadootje van je meisjes en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een pareltje. Vlinders doen het altijd goed op een kaartje. Je meiden hebben je goed in de watten gelegd met deze stempel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen