dinsdag 5 november 2013

kerstkaart

Ik ben weer aan het werk geweest om een kerstkaart te maken. Want mijn lieve team-maatjes krijgen natuurlijk wel een zelfgemaakte kaart straks met de kerst!


Deze stempels zijn van Magnolia en heb ik gestempeld met  Memento; Rich Cocoa. En ingekleurd met  Distress Ink.


Ik heb gebruik gemaakt van verschillende Doohickeys, de lantaarn is een stans van MD, het hertje is van TH, net als de klok.


Bij de bloemen heb ik zelf bosjes van verschillende soorten meeldraden gemaakt. Op de kleine bloemen heb ik mini pareltjes geplakt, dit zijn echt wel mijn favorietjes.


Links van het afdrukje heb ik een filigraan geplakt met hierop een parelkern.

 

Dan heb ik nog twee tags gemaakt. Op de ene heb ik een tekst-stempel gedaan en op de andere heb Little Rudolph nog eens gestempeld en ingekleurd.


Aan de tags heb ik kreukellint (zelf op kleur gemaakt)  gestrikt met daarbij belletjes aan twine.


En aan deze laatste tag uit designpapier heb ik nog een strik gemaakt met hieraan een charm van een klokje.


En zo heb ik weer een kerstkaart klaar! Ik weet zelf dan ook al wel voor wie ze zijn, LOL Maar dat blijft tot de kerst een verassing! Op naar de volgende kerstkaart!!!

Een fijne dag nog toegewenst!
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Super scheetig kaartje. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje! Afdrukjes zijn supermooi gekleurd en al die labeltjes staan zo leuk!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje 8s dit super mooi. Mooie kleuren zo veel te zien echt heel erg leuk gedaan.
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen