dinsdag 12 november 2013

Kerstboom


In mijn vorige berichtje heb ik jullie laten zien hoe je met stans 6002-0260 van Joy een kerstboom kunt maken. Omdat ik de kerstboom zelf erg leuk vind en erg makkelijk te maken is heb ik er nog een kaart mee gemaakt.




De basis van de kaart heb ik gemaakt met een Dutch Shape stencil van Dutch Doobadoo. Het scrappapier is van het mooie First Edition Paperpad genaamd Silent Night.





Het zilver spiegelkarton is van Joy. Verder heb ik de boom versierd met 2 antique blue roosjes van 10mm en 2 van 15mm. In het midden van de boom heb ik een aantal witte parels van 6mm geplakt.





De top van de boom is versierd met wit kreukellint, van het zilver spiegelkarton een ijskristal nummer 6002-2018, een wit geschilderd filigraan sneeuwvlok en nog een witte parel. En om het geheel af te maken een bedel van 2 kerstklokjes.


Mocht je nieuwsgierig zijn geworden hoe ik de kerstboom precies heb gemaakt kan je hier de tutorial vinden.

Allemaal een fijne dag.
Groetjes Judith








4 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dit schitterend gemaakt zeg, wat een plaatje! Je moet maar op het idee komen en het dan ook nog eens zo mooi kunnen verwerken, prachtig gedaan hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit zo,n mooi stijlvol kaartje geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super chique...prachtig gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, deze vind ik ook zooooo mooi geworden. Ik moet nog aan de slag met de mijne, maar die tijd he ;-)
    Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen