woensdag 19 december 2012

2 kerstsnoesjes

Vandaag laat ik jullie 2 kerstkaarten zien met Snoesjes stempels.

Kaart 1:



Dit stempel heet Snoesje Decorating en is gestempeld met Memento inkt Rich Cocoa.














Derwent Coloursoft potloden-C050-C130-C180-C330-C360-C400-C440-C450-C530-C550-C560-C610-C630-C640-C670

Het fleurige scrappapier komt uit het 6x6 paperpack Back to Basics Christmas Modern van Dovecraft. Ik vind dit een heel leuk blokje met mooie en fijne patronen.

Ook heb ik de Creatable LR0136, denneboom, gebruikt. Deze Creatable is nu ook te koop in mijn webwinkel.. ;-) Ik vind dit een hele leuke Creatable die je voor diverse 'gelegenheden' kunt gebruiken. Op de boom op deze kaart heb ik rode zelfklevende parels geplakt. Het zijn net kerstballen, toch?

Het tekstje heb ik op de computer gemaakt.





















-stempel Snoesje Decorating van Marianne Design ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpack Back to Basics Christmas Modern van Dovecraft
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalloped Circle Large
-Marianne Design Creatable LR0136 denneboom
-zelfklevende parels rood
-parelkernen rond ivoor
-tekst gemaakt op de computer


Kaart 2:









Dit lieve stempel heet Christmas costume en is gestempeld met Memento inkt Rich Cocoa.














Derwent Coloursoft potloden: C060-C130-C180-C480-C510-C560-C590-C640-C710

Het mooie scrappapier komt weer uit het Marianne Design A5 paperpack Warm Winter Whishes.

De lantaarn is gemaakt met Marianne Design Creatable LR0191. De lantaarn is gestanst uit wit papier en heb ik daarna bewerkt met Distress Ink Walnut Stain.

Als afwerking heb ik parelkernen rond en witte parels van 6 mm gebruikt.





















-stempel Christmas costume van Marianne Design ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het A5 paperpack Warm Winter Wishes van Marianne Design
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Deckled Retangles Small & Large
-Marianne Design Creatable LR0191 uithangbord
-parelkernen rond ivoor
-parels 6 mm wit
-randjes bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain
-tekst gemaakt op de computer

Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Ik vind de Snoesjes stempels erg leuk om mee te werken... Wist je dat deze stempels, net zoals alle stempels in mijn webwinkel, tot en met 31 december 10% goedkoper zijn?

xxx Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten, zo verschillend! Erg leuk om te zien. Jij bent lekker druk geweest zeg....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten heb je gemaakt zeg.!!
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een snoesjes van kaarten heb je gemaakt. Helemaal toppie weer. Je bent goed bezig geweest. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card :) Such a beautiful images,sooooo sweet:) And fabulous details also:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een paar prachtige kaart. Mooie kleuren en papier is ook super!!! En die snoesjes zijn echt snoesjes hihihihi

    Groetje Carolien

    BeantwoordenVerwijderen