zaterdag 22 december 2012

Don met skies


Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien in de niet-traditionele kerstkleuren...








Het leuke stempel is van Don&Daisy en heet Winter. Don is gestempeld met Memento Rich Cocoa.














Derwent Coloursoft potloden: C020-C180-C260-C270-C290-C340-C370-C490-C530-C560-C590-C630-C660-C670-C710

Op de sneeuw heb ik wat witte Stickles Frosted Lace gedaan.

Het mooie scrappapier is van Dovecraft en komt uit het paperpack Back to Basics II.

De gehaakte sneeuwvlok is een 'kerst-granny' en is gemaakt door mijn eigen oma.





















-stempel Don&Daisy Winter van Marianne Design ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpack Back to Basics II van Dovecraft
-cardstock van Papermania
-Nestabilities Deckled Rectangles Small & Large, Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-zelfklevende rhinestones paars
-gehaakte kerst-granny vastgezet met een grote brad
-Stickles Frosted Lace
-tekst gemaakt op de computer

Een fijn weekend!

xxx Anne-Marije

8 opmerkingen:

  1. Fabulous winter card in lilac:) Sweet image and gorgeous papers:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Anne-Marije, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een schatje en in het echt nog veel mooier en ik kan het weten, want deze lieverd staat hier op mijn kast te pronken. Dank je wel lieverd voor deze mooie kaart in mijn favoriete kleurtje. Helen xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart prachtig de kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie rustige kaart gemaakt. prachtig in die kleuren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart!!! Geweldig in die niet traditionele kleuren. Heel mooi gemaakt weer ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd Anne-Marije, je hebt een hele mooie sketch gebruikt. Leuke kleurtjes ook in combinatie met het mooie bloemetje.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen