woensdag 12 december 2012

300 volgers candy!!!

De candy is gesloten. Ik kom op 2 januari terug met de winnaar...

Wat is het toch geweldig dat ons blog zo druk bezocht wordt.

Er komen steeds meer deelnemers bij de challenges. Wij vinden het leuk om te zien hoeveel verschillende creaties er worden gemaakt...
Ook vind ik het heel leuk dat er zoveel reacties komen op de creaties van het Design Team. Ik ben er heel trots op dat het allemaal zo goed gaat.
Ik wil de lieve dames van mijn Design Team en natuurlijk alle volgers van dit blog bedanken, want zonder jullie was het blog niet zo gezellig en 'levend' als nu.


Deze week hebben we de 300 volgers bereikt, dus is het tijd voor een candy!!!

Dit is de candy die je kunt winnen:


















 

Wat zit erin?

-Me to You A5 paperpack With Love
-Me to You mini clearstempel Lots of Love
-Me to You die-cut glitter sentiments With Love
-dew drops rood, roze en transparant


Wat moet je doen om een kans te maken op deze candy?

1. word volger van dit blog als je dat nog niet bent
2. laat een reactie achter onder dit bericht
3. plaats een afbeelding van de candy in je sidebar met een link naar dit bericht (Als je geen blog hebt mag je punt 3 overslaan!)

De candy loopt tot en met 31 december 2012. Op 2 januari 2013 kies ik een winnaar met behulp van Random.org.

Ik verzend ook naar het buitenland...

Heel veel liefs,
Anne-Marije Poppen

51 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige Candy geef je weg Anne-Marije
    fantastisch om te winnen, en gefeliciteerd met je 300 volgers SUPERrrrrr.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! Gefeliciteerd met de 300 volgers! Geweldig!
    En wat leuk dat je een candy beschikbaar stelt zeg!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 300 volgers, is helemaal super.
    een prachtige candy erbij wat wil je nog meer.
    super ik doe graag mee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie candy, daar doe ik graag aan mee! Gefeliciteerd met zoveel volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo,n Candy Anne-Marije, super dat je al zoveel volgers hebt, natuurlijk ga ik ook een gokje wagen, en op naar de 500 volgers.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke candy Anne-Marije en super dat jullie al 300 volgers hebben GEFELICITEERD enne ik doe natuurlijk graag mee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat jullie al zoveel volgers hebben!! Ik doe altijd graag mee met jullie uitdagingen. En ik doe graag mee aan jullie candy!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie candy, Anne-Marije. Hij staat te pronken in mijn sitebar.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke Candy AnneMarije. Het ziet er zo geweldig leuk. Zo mooi bij elkaar passend. Je hebt gewoon zin om er iets mee te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke candy ik heb hem op mijn blog gezet.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi een hele leuke candy AnneMarije. Doe graag weer een gokje. Zet het gauw weer op mijn blog.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd.
    Wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige candy! Prachtige kleuren en I love me2you! En terecht dat je 300 volgers hebt, gefeliciteerd. Leuke creaties altijd om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk dat het zo goed gaat met je blog! Je hebt dan ook een geweldig team gevormd, dat altijd weer erg mooie en inspirerende creaties laat zien.
    De candy is heel erg leuk en vooral heel lief, dus daar doe ik natuurlijk graag aan mee!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat goed dat het zo geweldig gaat met je blog en gefeliciteerd met al die volgers. Ik doe graag mee met je candy
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte met alweer 300 volgers!!! Zo begin je er zo ben je al redelijk groot. Dus op naar de 400. En dan geven jullie ook nog een leuke candy weg. Daar wil ik ook wel kans op maken. En ik wens jullie allemaal dus ook de dames die alle creatie maken heel veel knutsel plezier de komende tijd en dat wij er maar van mogen genieten!!!

    Groetje Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met al300 volgers super leuk en wat een gave candy daar wil ik wel een gokje voor wagen. En dan op naar de volgende 100 volgens erbij
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke candy , ik doe mee en wens iedereen succes!!!
    Vind dit altijd een fijne site om inspiratie op te doen maar ook de challenge om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke candy. Ik doe graag mee. Jullie heben een leuke blog. Dus 300 volgers....... groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst gefeliciteerd met het behalen van de 300 volgers. Vind het ook altijd erg leuk om aan de Challenges mee te doen.
    Wil graag een kansje wagen met deze prachtige Candy. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 300 volgers op naar de 400.
    Je heb ook een heel leuk blog en een heel leuk team achter je staan.
    Dan geef je ook nog zo'n leuke candy weg , ik doe hier graag aan mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo driehonderd volgers, wat goed zeg. Leuk die cndy, ik doe mee en zet hem komende week op mij blog. Want ik doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 300 volgers en wat een prachtige candy, wil graag een kansje wagen
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met 300 volgers! Mooie candy geef je weg, ik doe heel graag mee aan de verloting.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met 300 volgers!! Ik ga de candy nog even op mijn site zetten en wil graag meeloten voor deze mooie prijs!
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Op naar de 500 zou ik zeggen.
    Ook weer een super leuke Candy, ik doe dan ook graag mee.
    Groetjes,
    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anne-Marije,
    Waauw 300 volgers alweer! Gefeliciteerd!
    Wat een leuke candy doe je er uit. Ik doe graag mee.
    Op na nog meer volgers!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil wel graag meedoen met de candy.
    Ik heb allang jullie button op mijn blog staan, en dacht ook volger te zijn.
    Maar bij controle bleek dit dus niet zo te zijn. Foutje.
    Ben nu dus volger 301 geworden en doe alsnog graag mee aan de candy.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anne-Marije,

    Gefeliciteerd met je 300 volgers!! Hartstikke goed.
    Ik vind het heel leuk dat je z'n mooie Candy weggeeft, ik doe daar graag aan mee.

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anne-Marije,

    geweldig dat je al 300 volgers hebt, gefeliciteerd..
    Ik doe graag mee met je candy... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van Harte Gefeliciteerd met de 300 volgers!! Wat een super gave Candy geef je weg!! Hier wil ik heel graag een kansje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congrats on your 300 followers dearest Anne-Marije^_^
    Thanks for the chance to win a fabulous candy^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 300 volgers! En wat een leuke candy geef je weg.
    Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo,

    Ik ben een nieuwe blogger, en ken u dus nog niet.
    Bij deze : ik ben maud.
    Gefeiciteerd met het halen van 300, een mooi aantal! ik zit al op 4, haha!
    deze super leuke candy zou mensen gelijk overhalen een nieuwe hobby te starten! wat een geweldig pakketje! ik zou graag een 'stout' gokje wagen!

    Fijne kerst & jaar wisseling

    en tot blogs ! :) ben natuurlijk volger geworden, en maak reclame voor u hoor ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi anmarije,
    gefeliciteerd met t succes van de blog!
    en wat n supercandy.
    ik waag graag n gokje en plaats m uiteraard op de site!
    vast hele fijne dagen en alle goed voor t komende jaar wederom.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van Harte proficiat met jullie 300 volgers!! Wat een gave candy,wil graag een gokje wagen!!

    Gtoetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd met jullie volgers mijlpaal. Te gek dat jullie dat met ons willen vieren.
    Ik waag graag een kansje op zo'n leuke candy.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oeh van harte gefeliciteerd met jullie 300-ste volger!
    En wàt een leuke bij elkaar gezochte candy!! Ik ben er helemaal weg van!!! Heel veel succes in de toekomst met jullie blog!
    Ik doe altijd graag mee aan de challenges!!
    X Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je inmiddels 304 volgers. Super.
    Leuk dat je een candy weggeeft.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je 300 volgers!
    Gave candy geef je weg, ik doe graag mee.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte met de 300 volgers. ik doe graag mee aan de Candy.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een leuke candy. en natuurlijk proficiat met de (meer dan) 300 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw 300 volgers - wat ontzettend gaaf. Gefeliciteerd.

    Wat een mooie candy geef je weg, ik doe graag mee

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik heb me even aangemeld als volger en jullie candy staat in mijn sidebar.
    Ik hoop dat je ook een bezoekje brengt aan mijn blog,

    Hartelijke gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een supertoffe candy!
    Van harte gefeliciteerd met jullie 300 volgers & wij wagen natuurlijk graag een kansje.

    -xx- Charlotte & Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Congrats with 300+ followers! I'm a new follower. have added your candy to my side bar, keeping my fingers crossed!

    Merry Christmas
    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw al 300 volgers wat goed
    En de beertjes blijven super schattig

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met je 300 volgers.
    Wat een gave candy geef je weg, ik wil graag een kansje maken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!en een creatief en gezond 2013!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. It's very effortless to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this paragraph at this web site.

    Also visit my webpage anti cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ayurveda treatment for tennis elbow

    my web blog tenniselbowease.com

    BeantwoordenVerwijderen