zaterdag 29 december 2012

Sneeuwpop

Vandaag heb ik hier opnieuw een kaart met dezelfde sneeuwpop die ik al eerder liet zien. Nu de gele variant. 



Dit keer heb ik de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Hoed/sjaal: scattered straw
Wortel: spiced marmelade, pine needles
Bezem:  walnut stainantique linen
Lijf: antique linen, weathered wood
Sneeuw: black soot,  antique linen
Achtergrond: stormy sky


De theester heb ik gemaakt van Pickwick Ceylon. Deze ster heb ik hier ook al eerder op een kaart laten zien, maar nu heb ik de 'achterkant' verwerkt. Het leuke van deze theester is dat beide kanten leuk zijn om te gebruiken. De ster zit gedeeltelijk achter de afbeelding. Erop zo'n mooie koperen filigraan sneeuwvlok. Deze hebben heel handig een gaatje en daardoor heb ik het geheel vastgezet met een kleine gele brad.



Het papier komt uit het papierblok van First Edition Noir et Chic. De mooie glans is dit keer goed op de foto's te zien. Het stippenpapier komt ook uit dit blok en heeft geen glans maar is wel dubbelzijdig. Natuurlijk moest deze leuke sneeuwpop charm een leuk plaatsje krijgen op deze kaart. Hij is vast gezet aan drie stukken geel twine.


En hier dan natuurlijk nog een foto van de hele kaart. Achter het plaatje rechtsonder steekt ook nog een stans van de sneeuwvlokstencil van Joy! uit. De randjes hiervan heb ik bewerkt met Distress Inkt antique linen.


Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden om Kerstkaarten te zien? Ikke wel! Ik heb de smaak te pakken en probeer gewoon door te gaan tot de volgende Kerst...

Groetjes,
Adriana

13 opmerkingen:

  1. Ook hier staat mijn Mr. Snowman weer super trots op je kaart. Heel mooi met die achtergrond erbij.
    Je hebt er een leuk geheel van gemaakt Adriana.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor !! Ik vind de kleurencombinatie ook erg geslaagd !! Leuke accenten met die theester en sneeuwvlokken ! Een toppertje wat mij betreft !
    Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaart prachtig Adriana, ik vind het weer een plaatje wat je gemaakt hebt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, prachtig!
    Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je weer een bjoetie gemaakt. Helemaal toppie hoor. We kunnen maar beter op tijd beginnen, dan hoeven we eind volgend jaar niet zo te stressen. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card:) Beautiful image and gorgeous details:) The little charm is so cute:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n schitterende kaart!! Super mooi ingekleurde sneeuwpop!! Leuke details!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Adriana. De combinatie met het papier is heel mooi. Ik ga proberen je voorbeeld te volgen zodat ik volgend jaar niet meer op een haastje moet werken :-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super en ik kan het weten, want hij staat hier te pronken tussen de andere kerstkaarten!
    Het papier is prachtig en die charm doet het zo goed op deze kaart. Ook je vouwkunst is hier weer bewonderd. Dank je wel voor deze supermooie creatie.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen