vrijdag 7 december 2012

Kerstkaart

Het gaat nog niet zo snel als ik graag zou willen met het maken van de kerstkaarten, ik moet opschieten want voor dat je er erg in hebt is het kerst.
Maar deze is in ieder geval klaar.




In de hoeken heb ik een grote en een kleine filigraan hoek gebruikt.
Verder heb ik een filigraan bloem gebruikt




en een filigraan sneeuwvlok.




Daar boven op zitten de bloemen van de stans nummer 6002/0024 van Joy.
Bovenop de bloem zit een roosje 10 mm in het olijfgroen en op de sneeuwvlok zit een roosje 15 mm in het mintgroen.
Onder het plaatje in twee hoeken zit ook een stans van Joy nummer 6002/0136.



Verder heb ik nog stans nummer 6003/0003 en  6003/0002 gebruikt. Dit zijn de swirls onder de filigraan bloem.

Allemaal alvast een fijn weekend.
Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige winterse kaart is dit. Schitterend met die filigraan elementen erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig winters kerstkaartje. Past perfect bij het plaatje wat je buiten ziet

    Groetjes en een fijn weekend
    Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je vintage kaartje een bjoetie Judith
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende vintage kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart!!! Super gedaan met al die mooie filigraan en super met de letters.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Ik ben ook nog druk bezig hoor; ga het ook weer niet halen denk ik. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Judith
    wauw wat een mooi plaatje,de filigraan hoekjes komen mooi uit in de kaart
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend!! je zou dit kerstkaartje bijna niet gaan versturen, zo mooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een plaatje!!! Beeldschoon kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen