vrijdag 14 december 2012

Tasty Flakes!


Hoi, daar ben ik eindelijk weer met een kaartje. Ik heb weer wat meer digi's van Phindy gekocht en deze vond ik weer zeer geschikt voor een kerstkaart. Kerstkaarten kun je nooit genoeg hebben.


Ik heb een sketch gebruikt van CCWS:



De basiskaart is linnen cardstock van Boekenvoordeel. Daarop diverse velletjes uit de Dovecraft Back to Basic Christmas Modern paperpack. De blauwe velletjes zijn gedistressed met versacolor Mountain lake en het kerstboompapiertje en tekstpapiertje met versacolor umber.




Onder het afdrukje zit een cirkel van handgeschept papier van Paper Concept in de kleur petrol gekocht tijdens onze vakantie in Denemarken.


Dit lieve meisje is een digi van Phindy "Tasty flakes". Is het geen schatje?
Ik heb haar gekleurd met derwents (150-170-180-360-380-390-540-570-600). De sneeuwvlokjes, de sneeuw en de bontrandjes van haar laarsjes zijn gemaakt met stickles frosted lace.


wat een snoesje !

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Die digi is ook weer echt een schatje en mooi ingekleurd!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi helen
    wat een schatje van een digi en gaaf zo met dat gehaakte randje
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje \,lieve digi en mooie kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superkaartje heb je gemaakt Helen, ik vind hem helemaal prachtig geworden, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ongelooflijk met dat leuke combinatie van het papier. super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en schattige kaart. Je hebt het papier zo mooi gebruikt.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen