dinsdag 18 december 2012

5 maal een kerstkaart

Voor alle lieve meiden van het DesignTeam van AnMaCreatief vond ik het leuk om een kerstkaartje te maken. 
Dus dit zijn ze dan geworden. Alle 5 verschillende kaartjes maar het zouden zomaar zusjes van elkaar kunnen zijn.







Een aantal dingen heb ik op iedere kaart terug laten komen. 
Dat is natuurlijk de kleur. Dat is eigenlijk voornamelijk het kraft papier, want meer kleur heb ik niet gebruikt. 
Dan natuurlijk de filigraan hoekjes, in het koper. En de filigraan bloem, ook in de kleur koper met daarop een ronde parelkern ivoor
En dan ook nog een papieren doily voor iedere kaart.
Op ieder plaatje zit een cremé kleurig stikje met 2 pareltjes met daar onder een charm van een hartje.

Toen ik zat te denken, welke kaart zal ik nou toch naar wie sturen, kwam ik er niet helemaal uit. Dus daar had mijn dochter een slimme oplossing voor, dan laat je mij toch kiezen welke kaart, naar wie gaat. Dus dames welke kaart bij jullie aan zal komen is nog een verrassing maar hij is onderweg.

Ik wil alvast iedereen hele fijne feestdagen toe wensen en ook de mensen bedanken die zo spontaan iedere keer een leuk berichtje achter laten bij mijn voorbeeld kaarten hier op het AnMaCreatiefblog.

Fijne dag allemaal,
Judith



7 opmerkingen:

  1. Hey Judith,

    Mooie kaarten heb je gemaakt! Ik kijk hier wel vaker, maar ik laat meestal(sorry) geen reactie achter. Maar nu zie ik dat je mijn tekstlabels hebt gebruikt, gaaf zeg! Dit is ook niet bedoeld dat je mijn naam moet gaan noemen hoor, maar ik vind het gewoon erg leuk als ik zie dat anderen ze gebruiken. Daarom plaats ik ze ook natuurlijk! En ik heb er nog meer he ;-)!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw stuk voor stuk prachtige kaarten Judith!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten Judith,je meiden zullen er vast erg blij mee zijn....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Judith wat heb je schitterende kaarten voor ze gemaakt, ik vind het allemaal plaatjes. Echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JUST TOPPERS alle vijf ik vind ze schitterend gemaakt Judith......
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heb je gemaakt stuk voor stuk zijn ze mooi is dan ook moeilijk kiezen welke na wie gaat.jullie ook fijne feestdagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten zijn het geworden allemaal even mooi .
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen