maandag 17 december 2012

Fijne Kerstdagen

Zoals jullie misschien al op mijn eigen blog hebben gelezen, ben ik even naar Londen geweest. Daardoor lukte het niet om eerder een kaart op het blog te zetten. Maar ik heb wel kaarten gemaakt, dus ze komen alsnog!


Op deze Kerstkaart heb ik een sneeuwpop van Carla gekleurd. Natuurlijk weer met Distress Ink en ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt:
Hoed/sjaal: aged mahogany
Wortel: spiced marmelade
Bezem:  walnut stain, brushed corduroy
Lijf: antique linen, walnut stain
Sneeuw: black soot,  antique linen
Achtergrond: faded jeans


De theester is opnieuw gemaakt van Pickwick Winterglow. Hij is voor een kwart verstopt achter de afbeelding. Erop zit een stansje van de JOYdies-6002/2001 (de kleinste van de 3 sneeuwvlokken) wat bewerkt is met Distress Ink antique linen en daarop een klein pareltje gelijmd.


De sketch is van Stella Says Sketch 125. Het ticket is van Femke. Verder nog grosgrain lint rood met witte stippen en nog wat meer pareltjes. Het papier is uit het papierblok van First Edition Noir et Chic

Groetjes,
Adriana

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart!! Mooi ingekleurde sneeuwpop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana
    Wat een schat van een kaart erg mooi van kleur en gaaf met die sneeuwpop
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. En wat leuk dat de theezakjes weer terugkomen (of zijn ze niet weggeweest?).

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend geworden Adriana, ik hoop dat je het leuk hebt gehad in Londen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt.Hoop dat je een fijne tijd in Londen hebt gehad.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely snowman on This Wonderful card:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo zo leuk dat ik mijn sneeuwpop hier tegenkom.
    Je hebt hem geweldig mooi ingekleurd en er een super mooie kaart mee gemaakt.
    Een beetje laat dat ik erop reageer, maar mijn lief moedertje is nog maar net overleden en daardoor is het rond mij wat stilletjes geweest in blogland.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen