maandag 19 september 2016

18



Deze creatie heb ik gemaakt voor een jarige job die 18 wordt, maar dat lijkt me duidelijk :)

Als basis koos ik dit keer voor het stencil Envelope & Tag van DDBD en knipte het uit linnenkarton. Na het vouwen heb ik de randen van de envelop en de tag bewerkt met London Fog. De volgende laag haalde ik uit het DP Man Made van First Editon. Voor mij nog steeds favoriet voor mijn jongens- en mannenkaarten.
Op de voorzijde zie je het cijfer 18, ook hiervoor gebruikte ik een stencil van DDBD, Numbers.


De tekst op de tag heb ik gemaakt met de stans Uppercase Alphabet van CraftEmotions.


Op de achterzijde verwerkte ik nog een paar houten gears en gaf ze wat kleur met Distress Ink, Crushed Olive.

Ik wens jullie een heerlijke week!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten