maandag 26 september 2016

Voor jou!

Toen ik de stempelset Flowers & Butterflies II kreeg om mee aan de slag te gaan, wist ik meteen wat ik met deze stempel wilde doen. Ik heb de theebloem en papieren bloemen verwerkt op de plaats van de grote bloemen in de stempel.


De basis is een kaart van Mosgroen linnenkarton. Daarop een mooi vel van FE uit het blok Floral Pavilion. De bloemenstempel op Wit linnenkarton gezet met Memento Ink Dew Drop-Bamboo Leaves. Deze gestanst met de ovale Stitch van Crealies en met foamblokjes verhoogd vastgezet op de kaart.


De theebloem is weer gemaakt van de achterkant van Pickwick theezakjes. Zo handig want deze stans ik altijd mee en kleuren lekker makkelijk op veel kaarten. Door de theebloem een apple blossom en samen vastgelijmd op de stempelafdruk.



Nog een halve ticket met een  mini sweetheart blossom en een charm vastgeplakt aan de onderzijde van het witte linnenkarton samen met een Houten Ornament. Aan de onderkaant ongeveer hetzelfde maar dan ook een hele ticket met een tekst erop met Seafoam White embossing.



Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Mosgroen
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
First Edition paperpad-Floral Pavilion 6x6
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.23/Stitch
Viva Decor Clearstempelset-Flowers & Butterflies II
Memento Ink Dew Drop-Bamboo Leaves
Joy! cutting stencil-6003/0063 Triple Tricker
Tim Holtz Distress embossing Ink
Papermania embossingpoeder-Seafoam White
CraftEmotions Houten Ornamenten-High Tea Rose/Rose
mix set apple blossoms-Pastel Tone
mix set sweetheart blossom-Mixed Brown & White
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
charm 044 lelie-zilver
Vivant Crispy Lint-Turquoise
Foam pads
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Fijne week!
Groetjes Adriana

1 opmerking: